Yr Weatherdata

Hei.
Jeg har modulen Yr Weatherdata fra Drupal. Jeg fant fort ut at det er noe feil med denne modulen eller har jeg gjort noe feil? Feilen som jeg ser er når jeg trykker på stedsnavnet og visningen (blokkene/rutene) over værvarslet vises så samsvarer ikke tidspunktene. Det vil si at under "oversikt" som da skal være samme dag, så viser det 2 ruter sammen dag og 2 ruter dagen derpå. For varsel til i "morgen" så vises 2 blokker for gårsdagens. Kort fortalt så er det mye "rot" med disse blokkene. Dette "rotet" eksistere på dagtid, værvarslet viser korrekt visning med blokkene når klokkeslettet for stedsnavn er "06/05/2012 - 00:00" Litt vanskelig å forklare problemet men håper noe har forstått det og kanskje har en løsning på det.

hansfn
5 juni, 2012 - 12:41
hansfns bilde

Dette høres ut som et problem med klokka på serveren din. Får innleggene dine riktig postdato/tidspunkt? Uansett er dette noe som du bør ta opp i Issue-køen til modulen.

reswild
5 juni, 2012 - 15:03
reswilds bilde

Jeg har også hatt dette problemet. Så vidt jeg kan se oppstår problemet når tidssonen til værkartet er en annen enn tidssonen til serveren.

Ole Martin
9 juni, 2012 - 22:15
Ole Martins bilde

Pleier å lime kodene fra Yr.no direkte inn i en blokk med inndata-format PHP-kode". Da funker det greit.

Besøk oss på Data og Internett
Webutvikler - Posjektledelse - Kurs